dijous, 28 de maig del 2009

L'art de viatjar

El món sobre rodes
Albert Casals



"... Suposo que cada viatger té una raó per ser-ho: n'hi ha que viatgen per desconnectar, d'altres ho fan per tastar menjars exòtics, d'altres per veure monuments i llocs interessants, encara d'altres per visitar un amic o un parent... En el meu cas, viatjo per la gent, i per això sempre que algú em pregunta per un viatge el primer del que li parlo són les persones, i no els paisatges, les que em donen una raó per sortir de casa ..."
(Albert Casals)



Sincerament, jo no viatjo per la gent,
jo seria la que viatja per aprendre,
per aprendre el màxim,
visitar, tocar, experimentar, tastar...
La gent, la pots conèixer al replà de l'escala mateix.

2 comentaris:

Striper ha dit...

he sentit parlar del llibre.

Unknown ha dit...

Doncs si senyor, la gent de cada lloc on es va és una de les coses més importants i sempre recordes que en aquella ciutat o en aquella altra eren així o aixà.