dimecres, 13 de juliol del 2011

Que algú m'ho expliqui!

Fa dos mesets, que se'm va posar al cap canviar-me el mòbil. Volia un Samsung Galaxy S i vaig anar a la meva companyia (Orange) per veure si m'el regalaven amb els punts que tenia. Com que sóc una persona que faig servir molt el mòbil doncs tenia moooolts punts.

Què em van dir? Doncs excuses i més excuses. Que els punts ara no els podia tocar (perquè, si són meus?), que feia només un any que m'havia canviat el mòbil (i què, com si me'l vull canviar cada setmana!), que si PIM, que si PAM, que si allò, que si això... en fi, que  no estaven pas predisposats a negociar amb mi i deixar-me aquest mòbil bé de preu.

Què vaig fer? Com que no estic casada amb ningú, vaig anar a la botiga del davant (Yoigo) i els hi vaig dir que volia un Samsung Galaxy S. Amb 15 minuts m'ho van tenir arreglat, i amb 10 dies ja el tenia a les meves mans (i gratis!).

Els d'Orange els hi va faltar temps per acribillar-me a trucades, i llavors si que em donaven el mòbil i tot el què demanés, fins i tot em regalaven mig any de trucades... però ja era massa tard. Crec que era una bona clienta i hauríem pogut arribar a un acord.

No m'arrepenteixo gens del canvi, ha sigut per millorar. Tenia por de la cobertura, però en tinc a tot arreu, ja que fan servir les antenes de Movistar.
Què us sembla: La meva útlima factura d'Orange ha pujat a 129,80€ (només trucades), i la segona factura que he pagat de Yoigo ha pujat a 12,98€ (trucades + internet).
Perquè tanta diferència si faig exactament al mateix? I diria que encara truco més que abans, ja que estic lluny de la meva família i dels meus.

Colla de LLADRES!!

No sé si la veieu bé, però aquesta és la d'Orange:



I aquesta la de Yoigo:




Això si, no sé com he pogut viure fins ara sense el Samsung! És de luxe! :-)




9 comentaris:

òscar ha dit...

Algunes factures d'algunes companyies de telefonia són veritables atracaments a cara descoberta.

No són patrimoni d'Orange. Vodafone me'n ha enviat unes quantes a les que només els hi faltava anar amb una mitja al cap i una pistola a la ma.

rits ha dit...

ostres, doncs molt bon canvi! yoigo cada vegada té més adeptes, serà qüestió de plantejar-m'ho. encara que amb lo poc que faig servir el mòbil...

magazine.cat ha dit...

Quina passada noia, no cal dir que el canvi ha estat per be, et felicito!!!

En quan al demès tens tota la raó lladres més que lladres...

Mr. Aris ha dit...

Ostia, 128 euros!!! jo estic a movistar (però a vodafone també ho fan) i tinc una tarifa plana de 18 euros i si en pagues 29 pots navegar...crec que trucant molt mai he pasat de 60 euros!!!

Alba ha dit...

A mi em va passar el mateix amb movistar, volia un smartphone, m'era igual quin, però em deien que no tenia prou punts. Jo vaig anar a Orange i allí me'l van regalar. Després movistar, com tu també dius que et van fer, em va acribillar a trucades i ofertes...
I ara veient el que et van fer a tu els mateixos als que jo m'he passat.... vol dir que tots són fets de la mateixa pasta! Ja sigui orange, movistar, vodafone o jazztel...

Garbí24 ha dit...

fa molta ràbia que quan portes molts anys en una companyia no tinguis dret a res.....i si ets un client nou pot demanar el que vulguis de la botiga....menys el dependent/ta, que de vegdaes no estaria malament qu eentrés amb els punts....;).
Bones trucades i que no hi hagin sorpreses

Thera ha dit...

Jo no tinc mòbil (actualment), estic com qui diu en una mena de 'retir comunicatiu' o 'descans sabàtic' pel que fa a telefonia...(que no internet). Segurament, sóc una espècie en extinció... però, et dono la raó, tots són una colla d'aprofitats i rastrers, tots rere la pela i sempre acabem ravent els mateixos.

Tu, jo i l'Otis ha dit...

quin canvi, tu! Jo em vaig voler fer contracte amb Amena fa uns anys i no me'l van voler fer. I no em van explicar perquè. El mateix dia vaig anar a Movistar i al cap d'una setmana tenia la portabilitat feta, mòbil nou i un contracte que encara conservo. Tot i que últimament començo a plantejar-me el tema dels smartphones...

Pons ha dit...

Les companyies de telefon clàssiques (movistar,vodafone,orange) s'estan quedant endarrere, cada dia més i més gent es passa a les companyies virtuals o a Yoigo, jo mateix ja vaig fer aquest canvi ara fa 1 any i mig i estic la mar de content :D