dilluns, 9 de gener del 2012

La meva videoteca del 2011

I després de la llista dels llibres del 2011, no podia faltar de cap de les maneres la meva videoteca de l’any! Només hi consten les pel·lícules que he vist durant el 2011 per primera vegada a la meva vida, no hi són les que he vist per segona, tercera o sisena vegada.

Les valoracions i puntuacions les tinc totes a les xarxes socials de MISO  (Pels que em volguer agregar el meu nom d'usuari: mireia_ff) i al FILMAFFINITY (Pels que em volgueu agregar el meu nom d'usuari: Meia)

Som-hi doncs!


Pel·lícules del 2011:
1. El niño con el pijama de rayas, Mark Herman.
2. Supone fonollosa, Albert Pla.
3. El fuego de la venganza, Tony Scott.
4. El concierto, Radu Mihaileanu.
5. Air doll, Hirokazu Koreeda.
6. La Nana, Sebastián Silva.
7. En la ciudad, Cesc Gay.
8. No es tan fácil, Nancy Meyers.
9. Up in the air, Jason Reitman.
10. Cristina F, Uli Edel.
11. Soul Kitchen, Fatih Akin.
12. Mis tardes con Margueritte, Jean Becker.
13. Conocerás al hombre de tus sueños, Woody Allen.
14. Niños grandes, Dennis Dugan.
15. Las viudas de los jueves, Marcelo Piñeiro.
16. El gran Vázquez, Oscar Aibar.
17. Lío embarazoso, Judd Apatow.
18. Two Lovers, James Gray.
19. Shutter Island, Martin Scorsese.
20. Salidos de cuentas, Todd Phillips.
21. Los seductores, Pascal Chaumeil.
22. Herois, Pau Freixas.
23. Relatos, Mario Iglesias.
24. Buried (enterrado), Rodrigo Cortés.
25. Los mercenarios, Sylvester Stallone.
26. The visitor, Thomas McCarthy.
27. Torrente 4: Crisis Letal, Santiago Segura.
28. ¿Para qué sirve un oso?, Tom Fernández.
29. Ex, todos tenemos uno, Fausto Brizzi.
30. Nevando voy, Maitena M/Candela F.
31. Las vidas posibles de Mr Nobody, Jaco Van Dormael.
32. Sígueme el rollo, Dennis Dugan.
33. ¿Y tú quién eres?, Antonio Mercero.
34. Caro diario, Nanni Moretti.
35. Nada que declarar, Dany Boon.
36. ¡Mamma Mia! La película, Phyllida Lloyd.
37. Celebración, Thomas Vinterberg.
38. En la ciudad de Sylvia, J.Luís Guerín.
39. Las 2 vidas de Andrés Rabadán, Ventura Durall.
40. El perdón. Historia del asesino de la ballesta, Ventura Durall.
41. Carta blanca, Farrelly.
42. Cuestión de principios, Rodrigo Grande.
43. El viaje de la tortuga, Nick Stringer.
44. Ispansi, Carlos Iglesias.
45. La ventana, Carlos Sorin.
46. El cuerno de la abundancia, J.Carlos Tabío.
47. Un oso rojo, Adrián Caetano.
48. Los limoneros, Eran Riklis.
49. Bienvenidos a Zombiland, Ruben Fleischer.
50. La soledad, Jaime Rosales.
51. Nuestros adorables niños, Benoît Cohen.
52. La red social, David Fincher.
53. María querida, J.Luís García Sánchez.
54. Morning Glory, Roger Michell.
55. Rumores y mentiras, Will Gluck.
56. Jackass 3D, Jeff Tremaine.




11 comentaris:

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Ui, jo la llista de pelis no l'he feta, m'ho apunto per l'any vinent.
Només coincidim en 4: El concierto,
Los seductores, Las 2 vidas de Andrés Rabadán i La red social.

Garbí24 ha dit...

En algunes coincidim però molt poques......veig que has estat entretinguda tot l'any

jomateixa ha dit...

uf quina colla!
jo n'he vist també algunes d'aquestes, però no em veig pas capaç de fer una llista de les que he vist...

Ferran Porta ha dit...

Uiuiui, més de 4 per mes, de promig; pas mal! Jo diria que n'he vist 4 de promig... en tot l'any :)

Per cert, bon ídem!

_MeiA_ ha dit...

Tu, jo i l'Otis: Si! ja la pots apuntar! ;)

Garbi24: Sempre estic entretinguda! :) Tinc un bon professor!

JoMateixa: Jo sort en tinc que em queden apuntades a Filmaffinity, i ho tinc fàcil fent un copiar-pegar.

Ferran: A mi m'agrada el cine... sobretot el d'autor, i sempre que puc: peli+manteta.

rits ha dit...

caram, quin llistat!!! i quines hi poses, les del cine, o tb les de casa? va que tb et vull copiar i fer-la jo!!

_MeiA_ ha dit...

Rits: Hi anem molt poquet al cine, puc contar amb els dits d'una mà les vegades que hi he anat aquest any. Aquesta llista són pelis que he vist durant el 2011 per primera vegada, i gairebé totes les he vist a casa. Vaaa! anima't i fes la llista! ;)

Mr. Aris ha dit...

Una llista molt complerta, jo algunes les passaria davant, daltres darrera, bé, això cadascun...ara, una cosa, la de Mama Mia es del 2011? ostres, pensava que era més antiga...

_MeiA_ ha dit...

Aris: Noooo! Són les que he vist per primera vegada aquest 2011, indiferentment si són dels anys 80, 70 o 90.
I la numeració és l'ordre que vaig seguir en mirar-les, no l'ordre d'agrat.
Aiiins, ho sento, no m'havia explicat bé! :)

Josep ha dit...

Ets cinèfil·la o cinèpata?

Carme Rosanas ha dit...

Hola Meia, no sé si te'n recordes de la Trobada virtual del gener 2015 al blog "Roda el món i torna al blog"

Bé que començo a localitzar gent i que si m'envies una adreça, et podré enviar la invitació per poder ser autora del blog i venir a dir alguna cosa durant el gener 2015.

També em plantejava potser activar una mica el blog ens els propers mesos, per escalfar motors...

Gràcies!