diumenge, 16 de març del 2008

Fuera de horarios


Otra vez fuera de horarios...
Viernes, despues de un largo dia de trabajo, duermo un poco por la tarde para recuperar las fuerzas. Me levanto a las 19:00, voy a cenar y de fiesta... llego a casa a las 11:00 de la mañana... duermo... 16 horas seguidas! Esto nunca me havia pasado! Me levanto el sabado a las 22:00h, para ducharme y volver otra vez de fiesta, pero una fiesta diferente, en otro ambiente (discoteca pija), tengo k decir muy, muy y muy bajito... que me lo pase en grande! En fin, pero acabe a las 04:00 de la mañana al lugar de siempre, con mi gente, con mi ambiente... y muchas risas.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaja trote portes wapi...

Però ei, ke ets jove o no????
Va aprofitem ara a muerte de la nostra energia que em temo que algun dia s'acaba... o no? jejejej... confio en ser una espècie de Mick Jagger reciclant-se la sang i podent tirar milles seeeeeh!!!

Buah lo dels radars... jo ja em conec aquell radar però mai m'ha saltat... un que es sap les seves posicions muahahaha!!

Au besets que mai ens veiem!
PD: actualitzaré algun dia... si... ho prometo... jejeje

_MeiA_ ha dit...

jejeje,, clar!! som joves!! ho hem d fer tot ara.. sino k?¿
mai sere tan jove com ak cap de 7mana! jujuju

jo tb conec ak radar.. i em vaig kedar impresionada de kuantes fotos tira al minut! es poden pagar no se pas kuants xalets a marbella! bufff!

ja veus! ara no ens veiem mai! jo cap als vespres stic conectada... dsp del gym! a veure si coincidim! k stas ben desaparegut!!

un ptnas i cuidat molt wapixim!

kakihara ha dit...

Lo de dormir molt aquest cap de setmana es normal, ha entrat la primavera, ha pujat la temperatura i al cos li costa acostumarse.

Pregunta als teus coneguts ja veuras com han tingut problemes de son (dormen molt i encara van cansats) o fixet en les ulleres que fa la gent del carrer...

_MeiA_ ha dit...

Tens tota la raó,,, ara que ho dius si que la gent te el son trastocat!

Es que a la primavera... aiiins... k peligro! ujujuju...

vinga xulu, un ptnas! i que dormis molt bé!