dimarts, 10 de març del 2009

Blog Amigable


El dia de la dona (bueno, per mi ho són els 365 dies de l'any), Nautilus em va donar un premi "Premio al blog amigable". Sempre et fa una mica més contenta aquestes cosetes inesperades. I més sense saber-ho, ja que vaig entrar al seu blog a llegir les novetats i TOOOMAAAA! PREMIOOOO! ;-P

Ara em toca a mi, i com que tots us mereixeu el premi i la veritat és que no sé a qui donar-li, el què faré.... mmmmm.... com que és un premi "amigable" ho decidirà el "feisbuc" jejeje.

La meva llista d'amics diu que el premi és per:


Enhorabona a tots!

13 comentaris:

13 sonrisas ha dit...

Meia!!! moltíssimes gràcies de veritat!! em fa molta il.lusió i més avui!! (: gràcies i enorabona
MUA! (:

Bua ha dit...

Sempre és agradable rebre un premi.
Moltes gràcies, Meia.
El fèisbuc ens ajuda a conèixer un poc més a la gent. De moment, no pareix perillòs. Espero no equivocar-me.

_MeiA_ ha dit...

Enhorabona els dos!

La veritat és que no ho sembla de perillós, a més, tothom ha de tenir en fer-el servir... jo he vist fins i tot gent que posa la seva adreça, telèfon de contacte, etc.. això ja no hi estic d'acord jo.
Per cert! vaya festes que et montes tu! jejejeej.. si que vius bé!

Un petonet

Albert ha dit...

Felicitats pel premi!!!

Dani ha dit...

Gracies!! ^_^

Ei, et falten cosetes...
-Colgar en el blog la imagen del premio y decir quién te lo entregó.
-Contar tres cosas que nunca hayas hecho pero que te gustaría hacer.
-Contar tres cosas que nunca hayas hecho y que JAMÁS harías.
-Otorgar el premio a 6 blogs dejándoles un comentario avisándoles.

Jo en veig 8... com ens ho repartim?? :P

Unknown ha dit...

Olé , olé, olé!!
Gràcies pel premi i felicitats a tots!

Anid: per cert el MEME de les tres coses ja fa dies que ho va fer! Per repartir el premi... pa los primeros q llegan.

Antoni Esteve ha dit...

Felicitats!
Mira que us agrada col·leccionar premis, no ho entenc! ;)

_MeiA_ ha dit...

Merci Syl... és que en Dani no està el cas... només passa pels blogs a recollir els premis segurament... això en fa de temps que ja ho vam fer... bufffff... i no cal repetir-se...


Però Dani, si encara no has fet el Meme, encara hi ets a temps...

Un petó!

_MeiA_ ha dit...

Ahhhh Dani, m'he deixat de dir-te, que si t'hi fixes en tots els premis que he donat, mai he seguit al peu de la lletra el què em diuen, perquè una de les coses que odio més en aquesta vida és seguir instruccións, i menys a un blog que és meu, que el faig al meu gust... i estic amb tota la llibertat de canviar, posar o dir el què realment vulgui.
Vaja... això és el què he fet des de sempre... i seguiré la meva tònica.

Striper ha dit...

Ostres quina ilu acabo de fer una tombarella , gracies guapa.

_MeiA_ ha dit...

;-)

sergi ha dit...

guauuuuuu...moltes gracies!!!!!!! ets una crack!!!!!!! i felicitats pel premi!!!!!!

Stela ha dit...

Eiii nena!! Felicitats pel premi i moltes gracies ;)))

Ara tinc que fer una entrada :P

Un petonas