dimecres, 12 de desembre del 2007

...Tyty...



Què dir d'aquesta cabra boja??

Doncs que l'hem liat molt juntes... hem rigut, hem plorat, ens hem picat, ens hem reconciliat... però el més important, és que passi el què passi sabem que ens tenim l'una a l'altre. I que totes les anècdotes que hem passat juntes no les podrem pas oblidar...

Com ara les nostres tajes, les festes que ens hem muntat un cop tancat el paster, agregar a tal persona al msn per esbrinar cosetes, de festa amb els nanus de colònies, les tardes fent pa, cada tarda de juliol tenint-me que aguantar, venir-te a buscar perquè el cotxe tha deixat tirada a la garriga, tardes senceres voltant, o la nostre típica frase de: "em sembla que m'he enamorat!" jejejeje... i moltes, moltes més... (i les que queden)

A mi em sembla una cosa... que segurament, per molt que ens hi esforçem, no canviarem mai, jo ja em veig jubilada, i marxar les dues amb el nostre bastonet cap a la sala de ball, a veure si trobem un jubilat que encara conservi la seva dentadura...

un petonàs!! i que t'estimo moltixim!!!