dijous, 28 d’agost del 2008

Te diré yo a que huelen!


[... Por cierto, no viene a cuento, pero... ¿porque los anuncios de compresas son tan asquerosamente repugnantes? ¿Les sobra felicidad a esas niñatas-pijas-tontas? Te venden que tener la menstruación es la cosa más bonita del mundo, fantástico... y ¿a que huelen las nubes? Pues yo en estos dias no estoy de mucho humor, más bien dicho, si cojiera ahora mismo la niñata con la risita de gilipollas de la tele, le pongo la compresa extra-fina-plana-con-alas-y-con-un-montón-de-cosas-inútiles-más en la frente! pa'que la huela!... a ver en que cojones huelen las dichosas nubes!
Bohhh.. me ponen mala! Que quieren vender? Que para ser feliz, ir cantando por la vida con una sonrisa de oreja a oreja, con una vitalidad y energia... no hace falta el pharmatón! que con sólo estando 3 días chorreando sangre eres la más feliz del mundo! Toma ya!]




Ya está... (1, 2, 3... respira)

15 comentaris:

Anònim ha dit...

A que huelen las nubes no sé...pero los helados se hacen con puré de patatas (así no se deshacen en los rodajes) y la nieve con sal. Muuuchos sacos de sal...(Tampoco se derrite, eso sí se mete por toda la ropa y pica un montón!)

Kisses!

_MeiA_ ha dit...

si?? los helados de puré??

ecccssssss!

imaginate!!! mmmm... helado de vainillaaaa!!! mmmmm (lengüetazo) grrrrrrr

Y yo con estos pelos ha dit...

Que graaaaan post!!!! no veas lo que me he reido jajajaja porque pienso igualito a ti!!! si cuando se dice que esos anuncios los hacen los tios tiene que ser verdad.

Me hace gracia eso de.. "te sientes limpia, te sientes bien, en estos dias me siento mujer, soy feliz" y una mieeeeeeeerda!!! limpia? mentira! bien? hombre.. si estar con un dolor de ovarios de riñones e incluso de todo el cuerpo por el cansancio es estar bien, hija mia que bien se lo montan algunas porque yo precisamente bien no me siento jaajaja

Mujer? ya me siento el resto de dias del año asi que gracias pero precisamente estos dias me da igual, es mas, preferiria no ser mujer para no tenerla jajaja y feliz? feliz? claro estoy feliz cuando alguna vez tienes un retraso y acaba viniendo nos ha jodio!!! un besazo!

_MeiA_ ha dit...

jajaj.. ya ves! solo cuando tienes un retraso la pides hasta a la virgen!

si... es que segurisimo que estos anuncios lo hacen los hombres.. pk sino no se entiende que pija-tonta esta feliz con esta situación! y limpia?! si acabas d salir de la ducha y te sientes otra vez sucia!
te encuentras mal, dolor de ovarios, cansancio, te sientes xof! con ganas de llorar, sensible a cualquier comentario... con los nervios a flor de piel... y se siente bien! la jodida!
aiiins... lo que hay que oir...

otro besazo para ti!

Unknown ha dit...

Regla? Feliz? A que huelen las nubes? Vaya mierda!!!
Precisamente estoy a puntito de tener los días más felices de mi vida... tener la P* Regla, me duelen los ovarios desde hace días y No quiero que venga... vamos que si tuviera un retraso no recurriría a ninguna virgen.
A la mierda con la regla!

Con respecto a los anuncios también utilizan pintura para simular muchos de los líquidos, por ejemplo, LA LECHE, nunca mejor dicho.

_MeiA_ ha dit...

jajaja... y que ponen en vez de la leche?? jejeje ; ) (dimelo... marranaaaa)

Lucrècia de Borja ha dit...

tens la regla? o estas pre-menstrual? a mi és quan més m'afecten els anuncis aquestos... els núvols fan olor a regla!!

ciber-besets amb ales

ori ha dit...

jejeje es passen una mica amb els anuncis, tothom feliç perque sí

referent a la empatia; és molt útil per relacionar-se socialment, pero com tu ben dius, un excés de la capacitat empática fa que et posis en la pell dels demés massa temps i/o massa intensament, i això a vegades fa mal. ¿don o maldición?

Perséfone ha dit...

Hace tiempo escribí una crítica (bastante irónica) sobre este tema. Si quieres, pásate a leerlo.

Por lo demás, sólo añadir que concuerdo contigo y además lanzo una pregunta: ¿Por qué en la publicidad de productos contra el estreñimiento o las almorranas siempre son mujeres? ¿Es que no hay tios estreñidos o qué?

Ahí lo dejo.

Un saludo.

_MeiA_ ha dit...

lucrècia de borja i bairén:
Si, si que tinc la regla... i com tu, tb és quan m'afecten més...
un altre petonet per tu!

ori:
jo ho classificaria més aviat a un do... mai una maldició... jo sóc molt i molt empàtica, i em sap molt greu la gent que no ho és, perquè encara que pateixi, és una sensació molt bonica.

perséfone:
Ahora mismo voy a verlo! gracias!
jajajaj! muy buena la pregunta que lanzas! pero también es cierto, que los hombres tienen más reparos en hablar de esos temas, o de ir a comprar los productos en la farmácia... no?

Dani ha dit...

Tranquilitzat i respira, la veritat es que ho puc arribar a entendre, no ho pateixo, pero es que son molt sagnants (i mai millor dit... xD) els anuncis d'aquesta tematica per la tele.

Aish... com estem... espera, una mica d'humor t'anira bé, no?

Están dos mexicanos tomando tequila y uno le dice al otro:
- Que viva la Menstruación!!!
- Compadre, querrá decir que viva la Revolución!!!
- Da igual, lo importante es que corra la sangre!!!

- Oye Silke, tú, ¿por qué usas Evax Fina y Segura?
+ Yo, porque es tan fina y superabsorbente, que cuando la llevo, no siento nada, y me siento tan bien que llamo a una amiga, y vamos a pasear, y entonces me encuentro con una tortuguita que está perdida, y la llevamos a su dueña, que está tan encantada que nos invita al espectáculo de magia de su hijo, y tenemos tanto exito, que a la salida unos chicos nos invitan a cenar, y decidimos comprarnos algo para estar muy guapas, y al pagar nos toca un viaje para dos a Mejico....
- Oye Silke, ¿tu te pones la compresa o te la fumas?

ptns... i molts mimus per aquets moments tan durs!! ;P

PD - Grrrrrr!! 5é intent al posar les lletretes... m'esta pujant la mosca al nas... ¬_¬

_MeiA_ ha dit...

jajaja

moltes gràcies per fer-me riure! jejej
molt i molt bons!!

i moltes gràcies pels mimitus... s'agraeixen moltíssim!!

un petonàs wapixim!

Bluemey ha dit...

Certament no es pot arribar a saber lo que patiu, ( pero tb sentiu mes cabrones...que teniu 1000 vegades + terminacions nervioses als genitals k natres...).

L'única vegada que potser he pogut acostar-me a entendre el mal que patiu va ser quan despres d'una nit de carantoñes amb la novia, al final no passava res i men tornava a casa i em van començar a fer mal els ous. Casi no vaig poder sortir del cotxe... i em vau venir les dones al cap.. "aixo cada mes? Jo em moriria" ...

ke valentes ke sou;)

Álvaro ha dit...

Es que els homes gairebé mai aniriem a comprar productes farmacèutics per a eliminar l'estrenyiment o les hemorroides. Que no anem bé de ventre? Doncs ens fotem un menú a base de kiwis, cereals All-bran, llet amb fibra i cafè, fins que aconseguim que ens baixi tot. I si tenim hemorroides... ni pomades ni res, una miqueta de cotó fluix a la zona i arreando.

Pot sonar una mica cafre, però és la veritat. Si una cosa t'ensenyen al estudiar publicitat és que els homes i les dones no actuem de la mateixa manera davant del que ens anuncien. Per posar un petit exemple, les dones són molt més propicies a comprar medicaments que no pas els homes, encara que després nosaltres ens queixem moltíssim més de qualsevol dolor que no pas vosaltres. Per tant, no tindria gaire lògica que sortís un home (actualment, tal i com està la nostra societat) publicitant una pomada per eliminar les hemorroides, i que sortís tirant-se per un tobogan sense calçotets i amb el cul al aire refregant-se per la rampa. El producte no el comprarien els homes, ni tampoc les dones, al no sentir-se gens "identificades" amb el que estan veient.

PS: Blú... no sé si he entès bé la teva història, però em penso que la solució estaria en posar-te un cd de nadales (amb "l'Ande ande ande, la marimorena") perquè poguéssis interpretar-les tocant la zambomba.

PS2: No vull ni imaginar-me si els homes tinguéssim la regla o poguéssim quedar-nos embarassats... segur que demanariem la baixa durant moltíssim temps i, davant dels colegues, fardariem de que no ens ha fet mal ni lo más mínim. I que en el cas de l'embaràs, nosaltres mateixos ens vam fer la cesàrea i vam treure'ns el nen del ventre, sense anestèsia ni res. Som uns fantasmes.

_MeiA_ ha dit...

si,, tens tota la raó... nosaltres (les dones) abans d que ens queixem de dolor.. és perquè en realitat en tenim molt! i vosaltres amb un no res... se us cau el món a sobre.
A part, si per exemple una dona es troba malament, el seu company (novio, marit...) no pot quedar enrera, i en aquell mateix moment, ell per casualitat tb en té,, i molt!! es troba fataaaaal!

som unes màrtirs! pk després ho fas tot pk el senyor es trobi bé... despreocupant-nos del pròpi mal.

però tens tota la raó amb això de que els anuncis van dirigits alguns per a homes, i daltres més aviat per dones... pk s'ha de ser molt i molt curt comprar la colònia de Jacks només per les tetes, o el fabulós cotxe només per la mini, o el licor per només les seves fantàstiques platjes... si, tens raó!
Un sector pensa amb el cap de dalt, laltre amb el cap de baix... ;)

per cert... testimo! no se si t'ho havia dit...

continuem... no amb la mari-morena... no hi entro amb aquest tema (es manté allò que he dit anteriorment.. pensen amb el cap de baix)

Amb el tema de que us quedeu embarassats... doncs no estic d'acord.. jo vull parir, però el dolor que el pateixi l'home... així se sentirà més com el pare... jujuju


un petonàs