dilluns, 14 d’abril del 2008

Carné


D'aqui nou dies faig els 25, el cuart de segle. I la veritat és que em feia una mica de malet fer els 25 anys i viure com una cabra boja igual que quan vaig fer els 18. Amb la diferència que ara ja no sóc tant joveneta. A més, trobava una idea horrible això d'anar a pagar amb la tarjeta de crèdit, on posarà +25. Però NO! Ara ja no! Es veu que el Carnet Jove (el qual m'acompanya des de que tenia 14 anyets) ha ampliat quatre anys el límit d'edat i ara cobreix des dels 14 fins als 29. OLÉ!
Ara, continuo sent jove! Si més no, pels de la Caixa!

9 comentaris:

Álvaro ha dit...

No et vull sentir més, almenys fins d'aquí 4 anys, allò de "que vella que sóc...".
Val, que sí, que ja t'he dit lo de les patas de gallo, les arruguetes, les canes i tot això, però ja saps, si t'ho diu La Caixa...serà que ets jove.

Petons guapa!!!! ;**

_MeiA_ ha dit...

jajajaaj..
ja no em sentiras mes!
i a part, amb el què m'animes tu... et faré cas... jejej

un petó wapixim
k passis un bon dia!

jo mstic morint d mal! mestà sortint el queixal del seny i em molt i molt mal (serà que per ledat ja toca,, ejje)

Dani Moreno ha dit...

Jo faig els anys d'aqui 3 dies! hem queda una mica menys que a tu, clar que jo en faig 24 i no tinc el possible trauma amb el carnet jove, ara que amb l'edat cada cop en tinc menys ganes d'anar fent anys, suposo que serà normal...encara que la caixi digui que som joves

Un petó

Dani Moreno ha dit...

era caixa no caixi, fallo d'escriptura :P

Roi Méndez ha dit...

Pos felicidades con nueve días de antelación :). Si es que ahora ya nunca se deja de ser joven tu tranquila. Aún escuchaba el otro día sobre Carme Chacón (ministra de defensa) que era una joven que no se que y no se cuantos... y tien 38 años.
Así que cuando llegues a los 29 aunque te quiten el carnet joven piensa en esto :)

karma ha dit...

jajaja
jo tb tinc el carnet jove, pero no m'anima, cada dia tinc mes canes... :S ademes, d'algu q et vol treure pasta no et pots enfiar de res... espera que no el facin fins als 50 :P
felicitats!

_MeiA_ ha dit...

Dani Moreno:
Daki tres dies?¿ wooooo!!
ja em va dir lálvaro que segurament anirieu a la razz a celebrar-ho! ja mexplicareu com ha anat i k than regalat!
i pel què fa el trauma... ja et vindrà ja.. jajaja



O Parrulo:
Grácias por felicitarme! jeje,, pero me gustaria mas k me felicitaras en su dia! jejeje... pero de todas maneras muchas gracias!!
Lo tendre en cuenta lo de la Carme Chacón! jajaj,, vaia.. es que lo mejor es sentirse joven. Y yo seré una de esas! jajaja



Karma:
Jjajajaj! tens tota la raó! aquests només volen quedar bé amb tothom... i així ho aconsegueixen molt bé.. augmentant ledat del carnet! ara no sé.. els altres què tindran?¿ el carnet d +29?¿ una mica trist no?¿ jajja


un petonàs

Dani ha dit...

Ondia tu, no sabia que ho ampliaven, genial! Esta bé aixo de que segueixis tenin el mateix i no tinguis que recordar el +25 cada cop que treguis el carnet.

A mi encara em queden uns messos pels 25...

petons.

_MeiA_ ha dit...

ho vaig llegir a no sé quina revista, això que amplien ledat del carnet,, i la veritat és que molt bé... pk portar el +25 és una mica descrimitori.

a kin mes fas els anys?¿