dimecres, 9 d’abril del 2008

Muchachada nui



HOY, TV-2 acoje el regreso de Muchachada nui a las 23:25h. En la nueva temporada, Muchachada nui tendrá como invitados a actores como Arturo Valls, Alex O'Dougherty, Malena Alterio y Marta Berenguer, entre otros. También se sumarán a los personajes imitados los álter ego de Quentin Tarantino, Cindy Lauper y Manu Chao. En el estreno de hoy participa como introductora de las secciones Condoleezza Rice, que también entrevista a la celebridad de la noche, Tarantino. Ambos personajes son interpretados por Joaquín Reyes.
Muchachada nui es uno de los mayores éxitos de la tele en internet.

7 comentaris:

Dani Moreno ha dit...

Que grans, tinc tota la primera temporada baixada (pq no podia veurela) i posada al piló de "coses pendents de veure" però sens dubte avui començaré a mirar-ho pq ara si puc.

P.D: ja t'han tret 4 punts? com? jo tb en tinc 8 pro pq soc novato

_MeiA_ ha dit...

no, jo pel juliol fa farà 7 anys que tinc el carnet! ufff.. com passa el temps! mare meva!

doncs bueno... mels van treure sortint dun concertillu... i em van fer bufar... i bueno... na fent...

karma ha dit...

jajajaja
me encanta muchachada! los testimonios son geniales!!! :D
muy bueno enjuto, mi novio es un poco enjuto...
saludos!

Álvaro ha dit...

ajajaja el Muchachada!! Que grans que són xD I avui Cameo ha anunciat que a finals de maig treurà la 1a temporada en dvd, en un cofre, amb un poster, un iman, i alguns regals més.

Tan de bo treiessin també La Hora Chanante, però tots els programes íntegres, i no només la recopilació chusquera que van treure temps enrera.

Dani ha dit...

Fenomenal!! ;-D

Són bonissims. De lo millor que fan per la tele, juntament amb altres programes d'humor com Polonia i APM.

Al curro fa temps que ja comentavem que quedava poc per que comences la nova temporada... pro al final em vaig despistar i m'ho he perdut :-S. M'ho tindre que baixar per veure-ho amb tranquil·litat.

Pos a mi l'altre dia em van multar a barna quan sortia d'un bar pq em vaig despistar, entre el son i les birres no vaig posar les llums i al moment em van parar i em van fotre la recepta (mal parits). No se si em trauran punts o no...

Petons.

_MeiA_ ha dit...

doncs vas tenir sort si no et van fer bufar!
jo he portat una ratxa dolenta amb els mossos, quant no bufava, em tiraven un fotu, sino recepta per aparcar malament... etc. etc...

Dani ha dit...

No se si hagues donat al bufa... pro els cabrons em van buscar les pessigolles per tot (no portaba el ultim rebut del assegurança i si no fos lo de las llums tb m'haguessin multat igualment) i al final me la van clavar.

Joer, et pillen per qualsevol cosa k fas, no t'en escapes d'una :p. Et tocara fer més bondat amb el cotxe...