dimarts, 1 d’abril del 2008

Ton-ton-ton...

6 comentaris:

Álvaro ha dit...

Encara que Conchita em carregui una mica (em recorda massa a Nena Daconte), la cançó està molt bé. Un encert que en aquest video hi hagi la lletra, així la gent es fixarà més en el que diu i no només en la melodia.

Auto-suggestiona't pensant que mai trobarà a ningú tan genial, i que tu, un dia o altre, trobaràs un d'aquests trèbols de 4 fulles dels que parles al "¿lo sabías?". Existen.

Molts petons Mireia.

_MeiA_ ha dit...

no es k magradi la Conchita.. però aquesta cançó em va atraura molt el què diu...
en el fons tothom desitja que passi exactament el què diu la cançó... no?
ahh! i per cert!.. que amb els meus 24 anys (a punt dels 25, molt a punt) ja mhe trobat 2 trèbols d 4 fulles... i clar k si! mhan portat molta sort amb alguns aspectes, però daltres no...

un ptnas!

interpreta-sones ha dit...

esta forma de cantar me recuerda a bebe, y a su vez al gran albert pla. no tenía ni idea que de existiera una cantante con el artístico nombre de "conchita"!! (qué modelno, no?)

_MeiA_ ha dit...

mu modelno! al ugtima!!

a mi lalbert pla y bebe me gustan mucho...

kakihara ha dit...

Em mata bastant la canço que ella li vulgui donar una segona oportunitat quant l'ha deixada tirada, pero bueno desitjar-li a la exparella una tonta y encima fea sempre está be... :D

_MeiA_ ha dit...

ui tan k siii,, a lex.. sempre se li desitja el pitjor!
nomes dir EX... ja sona malament...
no?¿