dimarts, 22 d’abril del 2008

Dí-Selo-Melo

A TODAS las mujeres se las convence con flores...

9 comentaris:

kakihara ha dit...

Em sembla que demà hauré d'invertir en roses, a veure si convenço a algú.

Vinga un petonàs.

_MeiA_ ha dit...

jajaja... tens molt a guanyar si et presentes amb la teva noia amb una rosa...
o sigui, k ja saps.. jejej

un pto!

kakihara ha dit...

...mmm la meva noia....

Això destroça el meu plan de regalar roses a totes les xurris que em trobi per les rambles...

Bueno millor, no crec que la meva economia ho pogués aguantar.

Per cert...
http://elespejodesarah.files.wordpress.com/2007/04/la-mano-y-la-rosa.jpg

Una per a tu, que per internet son gratis.

kakihara ha dit...

http://elespejodesarah.files.wordpress.com/2007
/04/la-mano-y-la-rosa.jpg

Millor enganxato tot que si no no es veu. x_X

_MeiA_ ha dit...

jajaja.. doncs tu ves regalant amb totes les noies que trobis a la rambla,, jaja,, k et deixaràs tota la nòmina amb roses i amb preservatius!! jajaja



Moltes gràcies per la rosa!! wooooo! Fa molta i molta i molta bona olor!!!

un ptnas!

Dani ha dit...

Que bo el video amb la musica de barry white de fons...

Jo em quedo amb la proposta de regalar roses virtuals :p.

_MeiA_ ha dit...

dani:
jajaj,, tu ets català, català,, jajaj,, ben tacañu,, jujuju

un pto

Dani ha dit...

Pots contar... :p

Calla calla, que ara que no tinc xicota m'han regalat 2 roses (A les 2 feienes que tinc). Merda llei de murphy...

petons.

_MeiA_ ha dit...

jujuju.... ja passa això!
donali a la teva mare,, starà ben contenta i kedaràs com el millor fill del món!
jajaja