dijous, 24 d’abril del 2008

Gràcies


Gràcies a tots per el dia tan fabulós què m'heu fet passar. Em queda molt bon record. Veig que us tinc, que m'aprecieu. Aquests petits/grans detalls són els que ajuda'n a qualsevol a sentir-se viva, estimada.
Gràcies pels regalets, pels milers de sms que he rebut al llarg del dia, pels missatges a través del msn i del blog, per totes aquelles trucades inesperades que m'han omplert d'alegria.
Gràcies per la cançonet típica, pel pastisset tan bo i per les 25 espelmes.
Gràcies per fer-me saber que sou aqui, al meu costat en un dia tan especial.
Gràcies per totes les roses que m'heu regalat! No me les esperava! Realment pensava que aquest seria el primer any que no tindria la meva rosa de St. Jordi, i ha set l'any que n'he rebudes més. (5 roses i un ram de 25 roses per recader = Gràcies! Impresionant!)
Gràcies per la companyia d'aquest sopar tan marabellós, i pels regals. Blanca em vaig quedar quan a dins la caixa hi havia la càmara de fotos (amb macroooo)
Gràcies per les sorpreses.
Gràcies adelantades pel sopar que m'organitzeu aquesta nit.

Gràcies a tots.

Us estimo molt!


(De grande... quiero ser Niña)