dimarts, 15 d’abril del 2008

CoGer otra vez los libros


Cuando hace unos añitos dejé de estudiar, siempre dije que no descartaba el volver a hacerlo, pero que necesitaba un tiempo para mi. Pues bueno... ese tiempo ya ha pasado. Y después de darle muchas, y muchas vueltas, he llegado a la conclusión de que ahora es cuando deseo volver a cojer los libros. Por la mañana continuaré trabajando como educadora de disminuïdos psíquicos (que ya és lo que estudié) y por las tardes iré a sacarme educación infantil.
Estoy muy animada y con muchas ganas de empezar otra etapa nueva de mi vida!

8 comentaris:

kakihara ha dit...

Pos et desitjo molta sort i ànims. Conec a molta gent que estudia i treballa a la vegada, si no t'agafes masses assignatures a la vegada et pots treuret un títol sense agobiarte en extrem.

També depèn de com es cadascú, jo no se si podria tornar a estudiar, en el fons soc un vago sense remei...

_MeiA_ ha dit...

jo tots els projectes que mhe ficat al cap els he aconseguit, soc una persona molt tossuda i si em proposo alguna cosa no paro fins aconsguir-ho.. esperem que amb això passi el mateix...

Álvaro ha dit...

Jo també vaig deixar els estudis durant un parell d'anys, i després, ja amb més ganes i consciència, em vaig matricular a la desesperant i angoixant carrera de polítiques.
Temps enrera, quan feia Publicitat i Relacions Públiques, m'ho vaig estar compaginant amb una feina, i resultava molt estressant. Segur que tú ets una 4x4, però mira't bé els horaris que faries, a veure si són molt durs, perquè dos o tres mesos no hi ha problema, però a la llarga... acabes semblant un autòmata (feina-classe-dormir) incapaç de vocalitzar quan arriba divendres, i amb la vida social reduida a... bueno, molt reduida.

Però clar, depèn de la persona. Jo perquè sóc un burro que no sap fer dues coses alhora...
En fi, que aquest comentari no és per fotre't la por al cos, sinó per desitjar-te sort i donar-te molts i molts d'ànims!!. Ah, i també preguntar-te a quina universitat tens pensat anar, que molts diners no tinc, però una cervesa, com a mínim, sí que t'ha de caure com a benvinguda.

Petons mireia!***

Dani Moreno ha dit...

Jo tinc una amiga que esta estudiant educació infantil a Girona, a ella li ha anat bastant bé, aquest any acabarà i al setembre a currar si tot li va bé. Espero que a tu et vagi igual de bé, encara que currar i estudiar es molt dur sempre... un petó

_MeiA_ ha dit...

Teniu raó daixò que currar i estudiar és molt dur.. si, pk no tindré temps per a mi, per lu menys entre setmana... però es que deixar de treballar no m'ho puc permetre, pk al final de més haig de pagar tots els meus capritxos, les sortides de caps de setmana, lhipoteca, cotxe... ufff... és que ni plantejar-mo de deixar la feina,, ejjeje

un ptnas

Dani ha dit...

Jo estic patint des de fa un parell d'anys aixo de compaginar feina i estudis. Amb el agravant que ara visc sol...

Pero si t'ho prens amb calma i filosofia surts cap endavant (més si dius que ets tossuda, :p). Com diuen per aqui tot es relaxar-te i anar fent amb la calma i sense preses.

petons

interpreta-sones ha dit...

ánimo!! y una cosita sólo: mejor "coGer" los libros (potser és pel bilingüisme)

_MeiA_ ha dit...

jajajaja.... muchas gracias por los animos y por la corrección!

me defiendo mas bien en catalán.. jajaja..

un beso